Web design

Design by Hobart

Web design – Primul lucru care trebuie facut cu gandul la SEO

Multi clienti apeleaza mai intai la web design apoi dupa mult timp se intreaba de ce nu au trafic
, de ce nu sunt in topul motoarelor de cautare. De cele mai multe ori, insa, optimizarea presupune
modificari importante ale siturilor initiale cu eforturi sporite din partea noastra pentru a
descifra tehnicile si logica folosite de cel ce s-a ocupat initial de web design. In unele cazuri
recomandam chiar refacerea sitului ceea ce inseamna un nou web design.

Noi punem accent pe SEO si mai putin pe partea artistica, ne declaram din start pragmatici.

Web design – cu ce incepem ?

In primul rand trebuie stabilit targetul sitului, publicul tinta, concurentii si cuvintele cheie cu
care dorim sa fim cunoscuti pe piata. Sunt cazuri in care datorita concurentei Continuă lectura „Web design”

Hosting

web hosting
web hosting

Care sunt criteriile de alegere a hostingului ?

Waw !!! Ati intrat cum nu se poate mai bine.

Mai jos gasiti cele mai valoaroase informatii despre hosting.

Uite care sunt principalele criterii de evaluare (alegere) a hostingului:

Evident in cealalta parte a balantei va fi pretul.

-rata de caderi;

-backup;

-server in ro;

-ip dedicat;

-suportul tehnic;

-respectul aratat clientilor fideli;

-bilele albe/negre de pe forumuri si bloguri;

-viteza de incarcare a site-ului hostat.

Cu freewebmonitoring.com masurati Continuă lectura „Hosting”

SEO tools

Design by Hobart

SEO Tools

Ce sunt SEO tools

seo tools sunt instrumente extrem de utile in a vedea performantele unui website.

Fiecare tool verifica un parametru, mai mult sau mai putin important pentru o pagina web.
Exista pe net extrem de multe tool-uri puse la dispozitia pasionatiolor SEO insa multe din ele intorc rezultate eronate, insa nu asta este cea mai mare problema.
Cel mai important lucru este interpretarea rezultatelor.
Aici vom lua un singur exemplu: Link popularity. Este un foarte important parametru pentru SEO off-page dar care poate fi interpretat gresit. Spre exemplu Google penalizeaza site-urile care au cresteri bruste, „nenaturale” de inbound links.
Din pacate chiar unii specialisti SEO interpreteaza gresit parametrii SEO.
Cred ca ati vazut multe firme specializate in SEO care ofera servicii de inscriere site-uri in mii si mii de directoare. Nimic mai gresit. Google foloseste Link popularity sa afle notorietatea unui site. Cand vede cresterea brusca, realizeaza ca ea este artificiala si poate depuncta site-ul. Clientul insa nu Continuă lectura „SEO tools”

analiza SEO

Design by Hobart

De ce analiza SEO

Daca nu esti pe prima sau, hai sa-i zicem, a doua pagina in Google, nu existi !
Simplul fapt de a avea un site nu presupune ca esti vazut de public si esti vizitat.
Ca o comparatie este exact cum ai avea un magazin dosit pe nu stiu ce ulicioara intr-o
mahala.
Scopul SEO este de a gasi defectele si solutiile pentru ca magazinul tau sa fie „la sosea”.
Este esential sa intelegem ca ne preocupa sa ajungem cu anumite cuvinte cheie (keyword) sus
in motoarele de cautare.
Cuvintele cheie trebuie sa fie reprezentative pentru site-ul nostru altfel aducem vizitatori
il vor parasi imediat. Daca vreti o comparatie avem un magazin si pe rafturi televizoare iar
pe firma afara am pus „carne”. Cand intra cineva in magazin ( a dat search pe Google cu
keyword-ul „carne”) vede doar televizoare. Evident vizitatorul iese imediat.
Acest fenomen este masurat cu Bouncerate.
Deci este important sa fii pe prima pagina dar depinde cu ce, altfel…

Cand facem analiza SEO

Este ideal ca analiza seo sa fie facuta inainte de crearea site-ului impreuna cu
web-designerul si incepe prin a studia piata, principalii Continuă lectura „analiza SEO”

seo website

SEO website – pe intelesul utilizatorului

SEO

Design by Hobart

Scopul paginii este sa va oferi solutii viabile, eficiente si rezonabile pentru otimizarea paginile dvs. web.

Ne adresam posesorilor de site-uri care sunt nemultumiti de performantelele website-ului lor si nu mai vor sa auda explicatiile web-designer-ului care i-a facut site-ul.

Ne adresam posesorilor de site-uri care sunt constienti ca SEO este o cu totul alta treaba decat crearea unui site.

Ne adresam celor care au un website ce a mai trecut prin mainile unui expert SEO dar fara rezultatele scontate.

Ne adresam in primul rand celor care vor sa stie ce se intampla cu adevarat cu site-ul lor, unde sunt si la ce sa se astepte in viitor. Pentru ei este insa cel mai important sa stie ce sa faca.

Complexitatea SEO

SEO reprezinta un domeniu extrem de dinamic in care regulile, cat pot fi ele de transparente,
se schimba cu repeziciune.

Un exemplu extrem de recent este Google Caffeine care pare sa reformeze intreg conceptul
de SEO. Mai jos va rog gasiti un link catre un articol foarte interesant despre noul Google Caffeine.

Sunt multi factorii care influenteaza pozitionarea in motoarele de cautare, ponderea lor
se schimba in timp si un site care este optimizat acum peste un an poate fi depasit.


Am dat doar exemplul cu Google Caffeine, unde se va pune accent pe continut si viteza
de acces.
Calitatea linkurilor, notorietatea, vechimea, acuratetea Continuă lectura „seo website”

Actorii din James Bond

James Bond
James Bond

James Bond, alias Agentul 007, este una dintre cele mai longevive francize din istoria cinematografiei, ajungând anul acesta la cel de-al 24-lea film. Din motive de marketing dar şi pentru că unii actori nu se află tocmai la prima tinereţe, protagoniştii au fost schimbaţi. Să nu uităm că primul film a apărut în 1962.

Primul dintre actorii care l-au interpretat pe celebrul personaj creat de Ian Fleming a fost Sean Connery. Acesta a fost urmat de George Lazenby, Roger Moore, Timothy Dalton, Pierce Brosnan şi Continuă lectura „Actorii din James Bond”

Metode de promovare online a unui site

Promovare online
Promovare online

Promovarea unui site în mediul online a luat amploare în ultimii ani, cei mai mulți administratori alegând să opteze pentru această opțiune în schimbul metodelor tradiționale de promovare care de multe ori se dovedesc a fi mult mai costisitoare, motiv pentru care au fost lăsate în urmă.

În următoarele rânduri o să vă prezint cele mai eficiente metode de promovare online a unui site.

1. Fii prezent în Social Media

Rețelele de socializare precum Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest și nu în ultimul rând Google+, îți oferă oportunitatea de a îți promova site-ul în mediul online fără să scoți vreun ban din buzunar, însă există cazuri în care s-ar putea să vrei să dai un ban în schimbul unor servicii.

1.1 Pagina de Facebook

Este cea mai bună modalitate de promovare online dar și cea mai dificilă, în ultimul timp, datorită regulilor noi care au fost impuse de către Zuckenberg, dar cu toate acestea, pagina de

Facebook rămâne cartea de vizită online a site-ului dumneavoastră, prin intermediul căreia vă prezentați public site-ul.

Spuneam cu câteva rânduri mai în sus că nu sunteți nevoiți să scoateți vreun ban din buzunar și după cum cunoașteți, dacă îți dorești servicii care să te pună în fața concurenței, va fi nevoie să plătești.

Facebook are o opțiune care îți permite să sponsorizezi un post anume făcut pe pagină sau chiar întreaga pagină sub forma unei reclame care va fi expusă unui public mai larg din rândul utilizatorilor Facebook.

2. Guest posturile, o metodă în care toată lumea câștigă

Guest posturile sunt populare în mediul online și implică publicarea unui articol pe site-ul unei alte persoane, cu acordul acesteia, realizat pe un anumit subiect și cu un link direcționat spre site-ul dumneavoastră.

Evident, dumneavoastră câștigați link-ul direcționat, iar persoana pe al cărui site a fost publicat articolul va câștiga conținut original pentru propia sa reputație.

3.Cumpărarea de link-uri, riscant dar eficienta

Cumpărarea de link-uri este o metodă de promovare online destul de riscantă, căci Google nu admite astfel de metode și penalizează site-urile indentificate. Aceasta reprezintă o strategie de optimizare SEO și este foarte importantă, firmele care se ocupă de optimizarea SEO a site-urilor o includ în fiecare pachet de promovare online destinat site-urilor.

4. Înscrierea în directoare web

Directoarele web pot fi definite ca fiind cataloage de prezentare online a site-urilor.

Acestea le clasifică și le structurează atât pe categorii cât și pe subcategorii. Avantajul adus de către directoare web este poziționarea site-ului dumneavoastră într-o poziție mai bună în căutările Google, fapt datorat creării de link building prin intermediul acestora.

A se lua în considerare adăugarea manuală și pe rând a site-ului în directoarele web românești și nu numai pentru a evita eventualele penalizări.

Articol realizat de realizaresiteweb.com – agentie de web design si promovare online

Hobart.ro te invata cum sa publici anunturi online

Sunt de parere ca faptul ca acum poti sa publici orice fel de anunturi online, nu mai este o noutate pentru nimeni chiar. Totusi, cand vine vorba de alegerea site-urilor potrivite cat si de modul in care trebuie realizat si publicat un anunt, exista bineinteles cateva standarde si norme de care poate ca multi dintre voi nu sunt constienti.

In primul rand, online-ul ofera posibilitatea de a publica anunturi gratuite asa ca cel mai bine este ca pentru inceput sa avem in vizor site-uri de anunturi care ne permit bineinteles, publicare gratuita. Deasemenea, este foarte indicat ca site-urile pe care publicam sa aiba cat mai multe anunturi publicate. Motivul il vom explica in randurile ce urmeaza.

In pal doilea rand, un site de anunturi este cu atat mai valoros cu cat are pe el anunturi online relevante si bineinteles, in numar cat mai mare. Fiecare dintre noi are o manie pentru aceasta diversitate iar daca un site de anunturi nu ofera diversitate, data viitoare va fi ocolit. Deasemenea, pentru ca anuntul vostru sa fie explicit citit si bineinteles sa-si gaseasca potentialii clienti, este nevoie sa respectati cateva criterii de publicare.

In primul rand, fiecare site ofera posibilitatea de a descrie anuntul dumneavoastra intr-un anume numar de cuvinte. A descrie un anunt e impropriu spus insa: descrieti mai degraba obiectul pe care il vindeti sau serviciul pe care il oferiti. Cu cat mai bine va fi descris, cu atat mai usor ar putea aparea in cautarile oamenilor pe motoarele de cautare si cu atat mai usor va veti gasi bineinteles si clientii.

La aceasta insa se adauga si faptul ca trebuie ca datele de contact sa fie cat mai concludente. Numarul de telefon trebuie sa fie scris neaparat corectsi adresa asemenea. Deasemenea, se poarta acum tranzactii prin intermediul email-ului asa ca si cu acesta trebuie sa aveti grija. Daca urmati aceste criterii, este imposibil sa nu reusiti. Asta daca nu cumva aveti de vanzare un OZN.

 

5 lucruri vitale pentru un blog

Blogging-ul a devenit in ultimii ani, alternativa perfecta a presei scrise. Sigur, exista cateva elemente comune intre un blogger si un jurnalist, insa primii au avantajul ca au stiut sa produca continut relevant, pe placul cititorilor, in timp ce marea majoritate a jurnalistilor de astazi au trecut de partea cealalta a baricadei, intr-o goana perpetua dupa senzational si neobisnuit.

Este blogging-ul o profesie? Cu siguranta! Una destul de grea pentru cei ce aleg sa faca asta la modul profesionist, intrucat cititorii – cei care de altfel, sunt principalul factor de scucces al unui blogger – au devenit extrem de pretentiosi in legatura cu calitatea articolelor livrate. Continuă lectura „5 lucruri vitale pentru un blog”