seo tools sunt instrumente extrem de utile in a vedea performantele unui website.
Fiecare tool verifica un parametru, mai mult sau mai putin important pentru o pagina web.
Exista pe net extrem de multe tool-uri puse la dispozitia pasionatiolor SEO insa multe din ele intorc rezultate eronate, insa nu asta este cea mai mare problema.
Cel mai important lucru este interpretarea rezultatelor.
Aici vom lua un singur exemplu:
Link popularity. Este un foarte important parametru pentru SEO off-page dar care poate fi interpretat gresit.
Spre exemplu Google penalizeaza site-urile care au cresteri bruste, „nenaturale” de inbound links.
Din pacate chiar unii specialisti SEO interpreteaza gresit parametrii SEO.
Cred ca ati vazut multe firme specializate in SEO care ofera servicii de inscriere site-uri in mii si mii de directoare.
Nimic mai gresit. Google foloseste Link popularity sa afle notorietatea unui site.
Cand vede cresterea brusca, realizeaza ca ea este artificiala si poate depuncta site-ul. Clientul insa nu
intelege de ce website-ul lui nu are rezultatele scontate
Mai jos va oferim cateva linkuri catre cele mai importante seo tools .
Link popularity a fost descris mai sus. Trebuie spus ca Link popularity nu este singura metoda SEO off-page.
Page Rank ramane inca un parametru important chiar daca el a scazut mult in importanta iar dupa unii specialisti SEO chiar nu ar mai conta, el nu mai este facut public dar Google il foloseste inca.
Parerea noastra este ca un Page Rank mare ne ajuta in promovarea mai usoara a unui keyword in SERP.
Poate cel mai important parametru SEO este Serch Engine Result Position, cunoscut sub abrevierea SERP.
SERP este de fapt scopul nostru pentru cat mai multe keywords-uri.
Este foarte important pentru crowleri sa poata extrage din toata informatia unui website , continutul. Un Code to Text Ratio sub 8% este foarte prost si poate duce la depunctarea site-ului. Un Code to Text Ratio peste 25% este deja prea mult.
Maniera de programare determina marimea Code to Text Ratio
In ultimul timp continutul este foarte important in SERP si Page Rank.
Sunt chiar unii profesionisti SEO care considera ca definirea unui meta keyword nu mai este importanta deoarece motoarele de cautare isi pot scoate din continutul unei pagini keyword-urile care le considera semnificative.
Keyword Cloud este un tool care ne arata cam ce vede un crowler din continutul unei pagini.
Noi consideram ca putem sa ajutam crowler-ul definind keyword -urile importante pentru noi, dar ele trebuie neaparat sa fie reprezentative pentru continutul acelei pagini.
Cu ajutorul seo rank checher se verifica pozitia in principalele motoare de cautare, la nivel global, pentru un site pe anumite cuvinte cheie.
Un SEO tool intoarce un rezultat. Interpretarea lui tine de experienta si priceperea celui ce il citeste. Am dat in aceasta pagina exeplul cu Link Polularity. Exemplul cred ca este edificator pentru cei ce vor sa-si faca o idee despre complexitatea SEO.
Multa vreme s-a crezut ca Page Rank este nota unui website. In fapt Page Rank alaturi de alti parametrii precum Link Popularity, code to text ratio etc.
Avem rezultatele obtinute cu seo tools. SERP si page rank sunt practic notele finale.
Putem actiona atat on-page asupra consinutului pentru a propulsa un keyword dorit sau off-page crescand link popularity.
Exista insa parametrii (spre exemplu code to content ratio) unde din pacate nu putem actiona si solutia poate fi crearea unui nou website.
Autocar Karpaten Turism Abia ce m-am intors dintr-o excursie in Portugalia organizata de Karpaten Turism.…
Pe data de 10 Septembrie 2024 în jurul orei 16:30 am trecut prin punctul de…
review eMAG La prima Vedere, de ce nu aş avea încredere într-un review eMAG? Peste…
acneea hormonală Acneea hormonală este o afecțiune inflamatorie a pielii determinată de schimbarea hormonilor. Se…
Tratamentul leziunilor Pentru tratamentul leziunilor în primă instanţă folosim metoda OGBA, care reprezintă repaus, gheață,…
crampele musculare Spasmele şi crampele musculare apar atunci când un mușchi se contractă spontan. Motivul…