4 greseli intalnite la blogger-ii incepatori

blogger
blogger

 

Ce este un blogger

Blogosfera se imparte in 2 categorii:A-listeri si Z-listeri.

Primii sunt cei cu un trafic imens, formatori de opinie in anumite domenii si totodata

cei care beneficiaza de cei mai multi bani in urma blogging-ului,

in timp ce ceilalti (pestii mai mici) sunt cei care fie sunt in ascendenta,

fie sunt cei cu bloguri anonime, care nu sunt extrem de relevanti pentru mediul online.

Motivele principale pentru care un blogger nou

(fara o imagine creata in social media sau in alte canale media),

proaspat intrat in blogosfera, nu reuseste sa prinda trafic relevant sunt destul de multe,

majoritatea fiind catalogate drept greseli de comportament online.

Totusi, cele mai frecvent intalnite “greseli” la blogerr-ii noi sunt urmatoarele:

Inonstanta blogger-ilor

Costin de la refresh.ro spunea la un moment dat ca diferenta intre A-listeri si Z-listeri
este reprezentatade cantitatea de content livrata.

In timp cemajoritatea celor din top livreaza si pana la 3-4 articole pe zi sau chiar si mai mult,

ceilalti inca se rezuma la a livra 1 articol pe zi, sau chiar la mai multe zile.

Conflictele

Una dintre cele mai usoare cai de a atrage audienta e provocarea certurilor.

Desi, ca strategie pe termen scurt, certurile din online atrag audienta, nu sunt catusi
de putin productive, mai ales pentru blogurile ce se vor a fi profesionale,

intrucat orice intamplare de acest fel va scoate automat site-ul respectiv din lista oricarei
agentii de PR.

Lipsa de la evenimente

Numarul evenimentelor de PR/Social Media/SEO si nu numai este destul de mare in Romania.

Faptul ca unii dintre cei invitati aleg sa refuze invitatiile sau sa nu se prezinte la
evenimente, nu reprezinta decat oportunitati pierdute, atat pe plan
profesional, cat si in ceea ce priveste partea sociala.

In fond, la conferinte sunt prezenti atat reprezentanti ai companiilor de PR, cat si alti
bloggeri mai mult sau mai putin cunoscuti, dar cu care e recomandat sa se
socializeze.